جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سخن وزیر چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ، ساعت ۰۰:۰۲:۴۰

وزیر نفت خبرداد:
مذاکره با شرکت مرسک آغاز شده است
ایران دریلینگ: وزیر نفت از مذاکره با شرکت مرسک دانمارک در چندهفته گذشته  خبر داد و گفت: امیدواریم نتیجه این مذاکرات برای توسعه چند میدان نفتی به نتیجه برسد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از شانا، بیژن زنگنه، بعداز ظهر سه شنبه، ١٥ دیماه در دیدار با کریستین ینسن، وزیر امور خارجه دانمارک با اشاره به ایران و دانمارک تاکنون همکاری در حوزه نفت نداشته‌اند، افزود: به تازگی مذاکراتی با مدیران بلندپایه شرکت مرسک برای توسعه چند میدان نفتی آغاز کرده ایم که امیدواریم این مذاکرات به نتیجه برسد.

همچنین کریستین ینسن وزیر امور خارجه دانمارک با اشاره به اینکه ایران به دنبال توسعه انرژی‌های نو است به حجم بالای ذخایر نفت و گاز در ایران و ظرفیت‌های آن اشاره کرد و گفت: شرکت‌های دانمارکی برای همکاری در بخش زیرساختی آماده همکاری با ایران هستند و ما می‌توانیم با مذاکره راه‌های این توسعه را پیدا کنیم.

دنی عنان سفیر دانمارک در تهران، نیکولای هریس معاون رئیس اداره خاورمیانه، لارس نیدال جورگنسن نماینده شرکت مرسک، توماس وودیمان رئیس شرکت لاریتزین، اندرو مکفیل معاون تجاری شرکت اورجاس و لونه ونکرویسبورگ کارمند بلندپایه وزرات خارجه در دیدار با وزیر نفت حضور داشتند، پیش‌بینی می‌شود پتروشیمی، بهینه‌سازی مصرف سوخت و تجهیزات صنعت نفت محور مذاکره وزیر نفت با وزیر خارجه دانمارک باشد. براساس این گزارش، دقایقی پیش مذاکرات وزیر نفت ایران و وزیر امور خارجه دانمارک پشت درهای بسته در ساختمان مرکزی وزارت نفت شروع شد.


  کد خبر : 863
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :